Sunday, November 13, 2011

The day i met 李佳薇 Jess Lee




Drinking peach tea

I said before i will post some pictures about Jess right ? Okay i'm uploading now , don't worry . As a 薇迷, took her pictures is a must kay ! HAHAHA and finally i did it LMAO. kay lah kay lah , i know u guys very impatient already . Come , let us 'enjoy' the pictures together lah :-) She is really pretty lah people very nice and friendly :-)

Not my table okay , my name is Elaine but not Sherry . :-)


Aunty Annie and Sis Jovenne.


She is coming .


JESS ! #I love her hairstyle .

I love her smile :-)

Explaining the concept about her album ;







I love her voice.

我们之间有一道隐形分隔线 你的生活在那边




#I will always love you .




心一跳 爱就开始煎熬



他的高音真的是一流!超级棒!他的声音恨稳!铁肺女王这名字真的不是盖的!
实力派唱将 李佳薇


She signed on the album that i bought .

HAHA That's all for today ! 李佳薇 你要继续加油啊!我看好你!





4 comments:

  1. 真羡慕你,能近距离看见自己的偶像.
    哈哈!
    要怪就怪我哈韩,韩国明星好难得会来这里呢 xD

    ReplyDelete
  2. 哈哈 当时我在想我是不是在做梦 ~ 哈哈!你一定有机会看到你的偶像!哈哈!也许他日你去韩国时你会看到呢?哈哈!那么祝你好运咯!!!哈哈哈哈 !

    ReplyDelete
  3. 看到自己的偶像真的超开心的!
    沅薇怪哈韩,我要怪哈台吗?XD

    现场听到李佳薇唱一定很震撼吧 XD
    尤其是煎熬!:P

    签名还写了你的名字,真好啊 T_T

    ReplyDelete
  4. Jiaxin,哈哈!真的 那种感觉不能形容 太棒拉!哈哈 很震撼好不好!哈哈哈哈哈哈! 我感觉我好幸福:-)

    ReplyDelete